كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا

كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة

كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور

YASSER
    Eman
    6 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    Eman

Eman

ليا كام مشاركة : 1098
    السن : 34
    البلد : مصر

كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور Empty
    مُساهمةموضوع: كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور   كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور Icon_minitimeالخميس 25 ديسمبر 2008, 05:17

اخويا ياسر .................اختى نور :)

بجد انا بشكركم جداااااااا على المنتدى ده لانه منتدى محترم جدااااااا و اتغيرت فيا حاجات كتير بسببه و طبعا للاحسن
    انا عندى اصحاب اه سب و الله مش حاسه انهم زيكم بالرغم انى مشوفتكمش و اتمنى يا رررررب فى القريب العاجل انى اشوفكم على خير لما اجى اليكس ان شاء الله

بس بجد انا مش عارفه ايه اللى خلانى اكتب كده بس كنت حاسه انى عاوزة اوصف فرحتى بجد
    بالمنتدى و بيكم لانى انا بحترمكم و بحبكم اووووى

بالنسبه لك يا ياسر :: من كلام رامى عليك بجد انت جدير انك تحترم من غير حاجه و ابسط مثل اختك شروق...صاحبتى اوووى و انا بحبها و لما شوفتها مع بقيت الشله بجد بتحبك و بتحترمك جداااااا و هى انسانه محترمه لانكم طبعا اخوات يعنى اكيد نفس الدماغ و الشخصيه شويه...ههههههههههههههه...و حاجه تانيه (نور) بجد من كلامها و من غير ما اقول طبعا بتعشق انسان اسمه ياسر و بجد بتحترمك اووووووووى .......و ده يكفى انى يخلينى احترمك و اتمنى اشوفك انت و هى على خير يا رب و اشوفكم متجوزين قريب يا رب بس اوعى تنسى تعزمنىىى هههههههههههههههههههههههه :D
    اما بئه حبيبتى و اختى نووووووور :: بجد يا نور مش قادرة اوصفلك انا مرتاحه قد ايه ليكى
    رامى لما بيحكى عن اصحابه لازم يقف عندك وقفه بيقولى دى لازم تتصاحب يا ايمان مينفعش لو مصاحبتهاش هزعل منك
    كلمنى عنك و عن ياسر و كان مصمم انى اعرفك انا اصلا حبيتكم من كلامه و الله العظيم هههههههههههههههههه
    و قالى لما تيجى اسكندريه الانتيم بتاعك نوووور هههههههههههههه بجد ..لو قعدت اشكركم على المنتدى من هنا لبكرة مش هعبر عن اللى جوايا
    و لو قعدت اقولكم ان المنتدى غيرنى قد ايه برضه مش هوصف اللى جوايا

اخر حاجه بشكر كل الاعضاء لانكم بجد جديرين انكم تكونوا اصحاب و يكفى اننا بنحترم بعض

thanks for all
    YASSER
    Admin
    YASSER

ذكر
    ليا كام مشاركة : 1170
    السن : 36
    المطرب المفضل : تامر حسنى

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور   كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور Icon_minitimeالخميس 25 ديسمبر 2008, 05:35

اختى ايمان ......... ايمان بجد ده كتير وانك تقولى كدة عليا ده دليل قاطع انك اللى بجد محترمة واصيلة جداً .. زبجد المنتدى ده بقى حاجة كبيرة اوى ليا مع العلم انه فى الاول كان عادى منتدى اغانى وا فلام والعاب وبرامج و مسلسلات وشوية دلع كدة بس بجد بقى ليه طعم تانى لما بقينا كلنا فيه .
    اخيراً . بشكرك اوى اوى اوووووووووووى على الكلام الحلو دة ويارب تفضلى للأحسن ديما يااااااااارب
    https://noor-yasser.yoo7.com
    eslam eldopl

eslam eldopl

ليا كام مشاركة : 83
    السن : 35

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور   كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور Icon_minitimeالخميس 25 ديسمبر 2008, 06:15

تعبان من اية ياصحبي ومين الي مزعلك قولي بس
    noor

noor

انثى
    ليا كام مشاركة : 1436
    السن : 35
    المطرب المفضل : عبد الحليم حافظ

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور   كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور Icon_minitimeالخميس 25 ديسمبر 2008, 10:52

والله يا ايمى انتى بتحرجينى بكلامك الحلو .. انتى بجد اخت عزيزه عليا اوى وبجد بجد انتى قريبه منى اكتر من الناس اللى موجودنى معايا باستمرار .. وانتى غيرتى فى المنتدى كتيييييييييييييييييييييييير واكيد انتى عارفه كده وكل الاعضاء شايفين كده .. انتى بنى ادمه جميله اوى اوى وكفايا الكلام اللى رامى بيقولوا عنك لو فضلت اقول فيه يبقى عيزالى 100000 صفحه عشان اكتب فيهم والله العظيم (( ربنا يخليكم لبعض يارب العمر كله )) . وربنا يخليكى يارب لينا ومايحرمناش من كلامك الحلو ده ابدا.
    Alaa

Alaa

ذكر
    ليا كام مشاركة : 602
    السن : 33
    المطرب المفضل : تامر عاشور

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور   كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور Icon_minitimeالجمعة 26 ديسمبر 2008, 04:03

ازيكم يا شبابا

بجد يا ايمان انا بشكرك جدا
    بجد انتى غيرتى المنتدى من ساعة ما دخلتيه
    بصى من غير كلام كتير ولا اى حاجة خالص
    انتى انسانة تستحقى كل تقدير واحترام

اخوكى علاء
    knlove_forever

knlove_forever

ذكر
    ليا كام مشاركة : 299

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور   كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور Icon_minitimeالجمعة 26 ديسمبر 2008, 08:45

بجد يا أيمان انتى انسانه كويسه اووى وتعبتى كتير اوى فى المنتدى من ساعة ما بقيتى فيه وخلتيله شكل تانى واحنا كمان على فكره المنتدى ده غير فينا ونفعنا فى حاجات كتير وربنا يخليكى لرامى بجد والله شكله انسان محترم جدا جدا وربنا يخليكوا لبعض ويتمملكوا على خير ..... اخوكى كريم
    Eman

Eman

ليا كام مشاركة : 1098

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور   كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور Icon_minitimeالسبت 27 ديسمبر 2008, 19:40

متشكرة جدا يا جماعه بس و الله انا بعمل كده لانى بجد اول مرة اشترك فى منتدى و يكون محترم و فى ناس محترمين زيكم .........و يا رب مزيد من النجاح و التفوق و يكون المنتدى حاجه معروفه فى العالم كله ههههههههههههههههه لانه يستحق........و ربنا يخلينا لبعض دايما ......و بجد اول لما اجى اليكس يا نور لازم تعرفينى على كل اصحابكم ان شاء الله

thanks for all
    knlove_forever

knlove_forever

ذكر
    ليا كام مشاركة : 299

مُساهمةموضوع: رد: كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور   كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور Icon_minitimeالأحد 28 ديسمبر 2008, 00:10

ان شاء الله يا ايمان انتى ورامى

كلمه شكر لمدير المنتدى و طبعا لاختى نور
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -