مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟ 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا

مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟ 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة

مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟

3 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    Eman

Eman

ليا كام مشاركة : 1098
    السن : 34
    البلد : مصر

مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟ Empty
    مُساهمةموضوع: مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟   مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 28 ديسمبر 2008, 07:42

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

يا جماعه انا عملت الموضوع الصغير ده عشان اعرف فيه حاجه مهمه اوى :

كل واحد بيفكر فى حياته ماشيه ازاى دلوقتى و هتمشى ازاى و عاوز اجيب ايه و نفسى فى ايه . بصلى . بزاكر
    بخرج . بعمل كل اللى نفسى فيه......حلوة الحياة . اه حلوة

طب محاولتش تقعد تفكر خمس دقايق بس و تسأل نفسك
    : ( انا هعمل ايه لما اتخرج )؟ او بطريقه ادق

( انا هعمل ايه بكرة

السؤال ده مهم جدااااا لأن احنا دلوقتى ولا حاجه و مش الفلوس هى كل حاجه بس انت فين

دلوقتى بعد ازنكم طبعا انا عملت الموضوع ده عشان نعرف
    (انت بتفكر و تخطط لمستقبلك ازاى ) ؟

هستنى ردكم
    :)
    nesma yousef

nesma yousef

انثى
    ليا كام مشاركة : 554

مُساهمةموضوع: رد: مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟   مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 28 ديسمبر 2008, 07:59

اولا مرسى يا قمر على الموضوع الحلو ده
    ثانيا بقى اكيد انا مش شايفة بكرة غير مع كريم ودى حاجة ملهاش بديل
    اما بالنسبة للمستقبل المهنى والدراسى فانا نفسى اشتغل اكيد وبالنسبالى يعنى الموضوع ده حيبقى سهل شوية اكيد بالواسطة طبعا وبتوفيق ربنا بس ببايا حيظبطنى فى الموضوع ده ومن نحية تانية انا بحاول اجيب تقدير كل سنة عشان يكون عندى بدايل تانية وفرص ممكن تكون احسن من الى بابا حيجبهولى واكون برضه اعتمدت على نفسى
    وبس لو ده كان قصدك يعنى
    Eman

Eman

مُساهمةموضوع: رد: مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟   مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 28 ديسمبر 2008, 23:33

ميرسى جدا لاهتمامكم اوووووووووووى

بالنسبه لك يا نسمه : انا اقصد كده فعلا مغلطتيش يعنى و ربنا يحقق طموحاتك بكريم اولا و بالشغل ثانيا و كله بتاع ربنا ان شاء الله و ان شاء الله توصلى لاعلى المناصب و معاكى كريم طبعا ان شاء الله يا رب ......قدموا المشيئه يا جماعه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    Eman

Eman

مُساهمةموضوع: رد: مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟   مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 28 ديسمبر 2008, 23:46

اما انت يا ياسر: انت كلامك صح جدا و انا عندى اخواتى احمد و محمد .. احمد متجوز و محمد فى سنه رابعه هندسه و الاتنين بيفكروا فى الفلوس بس انا مقصدش ان الفلوس مش مهمه ...... انا اول واحدة عاوزة ابنى نفسى بتعبى و مجهودى بتاع ربنا طبعا بالفلوس.......مش معنى كده برضه انى بحب الفلوس بس انت عندك حق فى كل كلمه قولتها........بس انا اقصد دماغك ماشيه ازاى لقدام و لبكرة و انا فهمت قصدك و الله خلاص .......و كلامك تمام اووووووووى و على فكرة اى ولد بيفكر فى كده و بصراحه كان الله فى عونكم و ربنا يكرمكم يا رب فى حياتكم لان فعلا الحياة دلوقتى بجد عامله زى الحرب يا صابت يا خابت ههههههههههههههههههههههههههههههه دعواتى للجميع

و شكرا لمشاركتك يا ياسر :)
    YASSER
    Admin
    YASSER

ذكر
    ليا كام مشاركة : 1170
    السن : 36
    المطرب المفضل : تامر حسنى

مُساهمةموضوع: رد: مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟   مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 29 ديسمبر 2008, 05:20

ايه داااااا حراااااام انا الرد بتاعى راح فين بجد ازاى دة يحصل معلش بقى حصل خير كويس انك قريتى يا ايمان وشكرا لأقتناعك بكلامك اللى هو كان ملخصة يعنى ان الفلوس 99 ونص فى المية من الحياة وانى علشان انى حلم حياتى دلوقتى مقابل الفلوس لو جت هيبقى فى حضنى ولو مجتش هيبعد عن حضنى ... دة الىل انا فكرة
    https://noor-yasser.yoo7.com
    Eman

Eman

مُساهمةموضوع: رد: مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟   مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 30 ديسمبر 2008, 00:50

على فكرة يا ياسر انا مستغربه ..ردك كان موجود و بناءا عليه اانا رديت بس مش عارفه راح فين ...ههههههههه يلا معلش الحمد لله ..

مستقبلك .....بتفكر له ازاى ؟؟؟؟؟؟
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -