تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا

تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Eman

Eman

ليا كام مشاركة : 1098
السن : 34
البلد : مصر

تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 04 يناير 2009, 05:40

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

دلوقتى يا جماعه كل واحد فينا عاش قصه طفوله مليانه ( فرح _ حزن_ ضحك_مقالب_ سزاجه)
anyway

كل ده معروف .....بس انا حبيت اعمل الموضوع ده مش تدخل منى فى حياتكم و لا حاجه بس انا بحب علم النفس جدااااااااااا
و كنت عاوزة ادرسه بتعمق بس مش اوى يعنى ......بس انا بحب الكلام عن طفوله اى حد لانها بتبئه حاجه حلوة فى الحياة

دلوقتى انا طالبه منكم طلب بعد ازنكم طبعا::::::كل واحد يحاول يفتكر كده و هو صغير كا بيعمل ايه؟؟؟
و كان بيحب ايه ؟؟ تعبيرات صغيرة يعنى .

و بكده برضه هشكركم لانكم هتساعدونى فى حاجه زى بحث كده بكتبه عن مراحل الطفوله

و لكم جزيل الشكر
:)
YASSER
Admin
YASSER

ذكر
ليا كام مشاركة : 1170
السن : 36
المطرب المفضل : تامر حسنى

مُساهمةموضوع: رد: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 04 يناير 2009, 06:28

موضوع جميل اوى يا ايمان وفكرة عبقرية انا هقولك بس شوية كدة لانى بعمل الاكل .ههههههههههههههههه
https://noor-yasser.yoo7.com
Eman

Eman

مُساهمةموضوع: رد: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 04 يناير 2009, 06:44

مستنيييييييييييييينك هههههههههههههههههههههه على مهلك ........بالهنا و الشفا .......قول بسم الله قبل الاكل متنساش ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Ramy

Ramy

ذكر
ليا كام مشاركة : 82
السن : 35

مُساهمةموضوع: رد: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 04 يناير 2009, 06:54

وما احلى من اياااااااااااااااااااااااااااااااام الطفوله !!!!!
Eman

Eman

مُساهمةموضوع: رد: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالأحد 04 يناير 2009, 23:20

ههههههههههههههههه ماشى يا رامى .....بس ياريت تعلن ايام طفولتك علننننننننننننننى و ع الهوااااااااااااا للمنتدى

و فعلا ما احلى ايام الطفوله ههههههههه
YASSER
Admin
YASSER

ذكر
ليا كام مشاركة : 1170
السن : 36
المطرب المفضل : تامر حسنى

مُساهمةموضوع: رد: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 05 يناير 2009, 18:29

بصى يا ايمان انا هقول اللى فكرة .. ومش هقول ان كانت طقولتى حزينة وكئيبة وفيها ظلم كتير ليا بس هقول انى مش فاكر غير كل الحاجات الوحشة اللى حصلتلى .. بس علشان ميبقاش موضوع كئيب هقول اللى كان بيفرحنى .
اكتر حاجة فاكرها انى كنت بحب الاكل اوى واكتر اكلة العيش السخن و الشبسى كنت ديماً اخد مصروفى اجيب بيه 5 عيش ايام ما الفينو كان ب 10 قروش و اجيب كيس شبسى ب 50 قرش وافضل اكل فى الشارع وانا كمان عندى متعة حلوة اوى فى الاكل بحب اوى اكل فى السقعة يعنى كدة اعمل سندوتشين فلافل سخنة واعد عند محطة الترام واكل كدة وانا متكلفت ولحد دلوقتى على فكرة بعمل كدة . يعنى ببقى فى البيت وقاعد مدفى وكل حاجة اقوم لابس وجايب عيش وفلافل واطلع عند محطة الترام واكل هناك بقى .
وكمان فاكر لما كنت بروح المدرسة كنت ديماً اصحى الصبح اسمع صوت الرديو محطة القرءان الكريم كان المزيع بيقول ( طفوفاً من هدى الاسلام ) كان لازم اسمعها وانا نازل المدرسة وكان فى راجل قدام المدرسة كنت بحبة اوى لان انا مصروفى كان مش كتير والراجل دة بقى كان عامل حوار جامد جدا .. كان بيبيع ايس كريم وهو اللى بيعملة بأيدة وبيحط جوة البكسوتة فلوس 10 ساغ او ربع جنية كدة يعنى وانا كنت بجيب منه علشان يبقى معايا فلوس وفى ايام كان بيبقى فيها وايام لا والايس كريم اصلا كان ب 10 قروش .

اما للبيت بقى مش لازم اتكم عنه لانه كان صعب اوى ومش طلبة نكد ولما كنت بتفسح كنت بروح البحر انا وماما وكنت انا و اختى و أمى نحب او الشتا او المطر يعنى كانت ماما تستنى الدينا تمطر وتجهزلنا هدوم الشتا وننزل نمشى فى الشارع لو حتى الفجر المهم دى كانت من اكتر واحلى الايام بلنسبة ل طفولتى .

بس كدة ولو افتكرت حاجة تانى او عايز تسألينى على حاجة هبقى اقول تانى ..
شكرا يا ايمان على الموضوع دة والله انتى بتحيي المنتدى بلمواضيع دى ..... شكراً اوى
https://noor-yasser.yoo7.com
zohdy

zohdy

ذكر
ليا كام مشاركة : 165

مُساهمةموضوع: رد: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالإثنين 05 يناير 2009, 23:34

يا سلام الطوله دى شىء جميل اوى

ليت الطفوله تعود يوما على رأى الشاعر اللى انا ما اعرفهوش
noor

noor

انثى
ليا كام مشاركة : 1436
المطرب المفضل : عبد الحليم حافظ

مُساهمةموضوع: رد: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 06 يناير 2009, 01:27

بجد يا ايمى شكرا اوى اوى على الموضوع ده عشان انا اجمل ايام عشتها فى حياتى كانت ايام طفولتى

_ انا عشت طفوله مافيش اجمل من كده مافيش طلب كنت بطلبه الا ماكان بيجى فى ساعتها ( اكل .. شرب .. لعب .. فساتين .. كل حاجه ) .. واكتر لعبه كنت بحبها الكتكوت اللى بيتنطط وعايزه اقولك يا ايمى ان لحد دلوقتى بابا بيجبهولى لما بيلاقيه بيتباع فى اى مكان .. واكتر حاجه بحبها فى طفولتى كلها فساتينى كنت بحب فساتينى اوى اوى اوى ____ الخ .. بابا وماما بقى كانوا ديما بيخرجونى ويودونى الملاهى والنزهه ( اصل انا بحب الفيل ابو زلومه اوى ) وكان بيودينى المنتزه ومكان اسمه الشلالات .. ولما بابا بيكون مشغول كان لما يرجع من الشغل يخودنى انا واخواتى وماما ويمشينا بالعربيه على البحر .. وكمان كان ديما يخدنا يغدينا بره .. وكمان ساعات كان يعزمنا على الفطار بره بس ماكنشى كتير يعنى موضوع الفطار ده .. ولما الجو يبقى شتا جامد وصعب نخرجوا نروحوا جناين او ملاهى كانوا يخدونى انا واخواتى نقعدوا فى كافيتريا . انا كنت فى مدرسه اسمها جلال قريطم ماكنتش بحب الدراسه بصراحه بس كنت محبوبه فى المدرسه اوى وكان فى مدرسه اسمها ميس اميمه كانت بتحبنى اوى وديما كانت تقول عليا بنتها وتجبلى حاجات حلوه كتيييييييييييييييييييير . انا كده قولت كل اللى فكراه بس اكيد فى حاجات تانيه كتيره انا نسياها لو افتكرت حاجه اكيد هقولها .. بس فى حاجه مهمه جدا جدا نسيت اقولها انا عشت طفوله وانا عندى 19 سنه بجد ياسر ديما بيحسسنى انى بنته وديما يدلعنى زى ماكون طفله وعلى طوووووووول بيجيلى حاجات حلوه كتير ولما بيجى البيت عندنا بيجبلى وهو جاى كيس فى حاجات حلوه كتيره اوى وبيبقى مع الحاجات الحلوه مصاصه ومصاصه كمان بتسفر.. يعنى بجد ياسر عيشنى ايام ماكنتش احلم بيها وبعتبرها من ايام طفولتى وبرضه كده انا ماقولتش حاجه على اللى ياسر عمله معايا ( وديما بقوله يا بابا ) ..شكرا يا ايمى على الموضوع الجميل ده اللى فكرنى بكل حاجه حلوه حصلتلى زمان ويارب يوفقك يا ايمى فى البحث بتاعك
Eman

Eman

مُساهمةموضوع: رد: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 06 يناير 2009, 07:01

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه و الله انا ميته من الضحك

اولا من ياسررررررر: بجد انت دماغ اوووووى و انت صغير و و انت كبير و بالنسبه لتحليلى لشخصيتك فأنت شخصيتك مختلفتش اوى عن و انت صغغير دلوقتى ..انا اصلا اول لما شوفت صورتك مثلا او من كلام رامى عنك قولت انك ( بتحب تعيش حياتك بمزاجك) و دى حقيقه بجد _ و مش بتحب النكد_يعنى ده اللى قدرت اتوصله فيك

و هو ده اللى عاوزاه .....انا مقصدش و الله انى اتدخل فى حاجه شخصيه انا طلبت مختصر بس بجد شكرا ليك اوووووووى انك شاركت .. و ربنا يخليلك نور يا رب و تعيش و تجيب لها حاجات حلوة كتييييييير ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
:P
Eman

Eman

مُساهمةموضوع: رد: تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟   تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 06 يناير 2009, 07:14

النسبه لزهدى ههههههههههههههههههههههههههههه حلو الشاعر اللى متعرفوش ده تصدق انا كمان معرفوش ههههههههههههههههههههههههههههه و الله جامد .. و اتمنى تشارك و تقولنا مختصر عن طفولتك هههههههههههههههههههههههههههه شكرا ليك

اما بالنسبه لنوووور :: هههههههههههههههههههههه انا اصلا ضحكتونى كلكم ضحك بجد لانى يعتبر كنت زيكم بس ممكن اقول ان انا زى نور فى حكايه الدلع دى و الفساتين و كده ههههههههه
و من شخصيتك انتى محبوبه موووووووووووووت على فكرة ماشاء الله و الميس ليها حق بتفهم على فكرة هههههههههه و بجد انتى دلوعه و حبوبه و مرحه و انا بحس انك فعلا بنوته صغننه كده يتلعب معاها مش بتحبى النكد بجد و الله

و يا رب يفرحك دايما يا رب لانك شخصيه جديرة انها تتحب و تحترم و ربنا يبارك فيكى و يا رب اشوفك ع خير
:)

تكلم عن طفولتك ؟؟؟؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1