انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا

الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 

لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Alaa

ذكر
ليا كام مشاركة : 602
السن : 26
البلد : مصر
المطرب المفضل : تامر عاشور

مُساهمةموضوع: لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك   الثلاثاء 20 يناير 2009, 06:07

لعبة جديدة وجميلة جدا
قول الصراحة فى العضو اللى قبلك
كل عضو يدخل اللعبة يشوف مين العضو اللى قبله ويقول رأيه فيه بصراحة بس من غير تجريح

وربنا يستر و ميكونش فى ضرب نار

/
/
/
/
/
/
/
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Eman

ليا كام مشاركة : 1098

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك   الثلاثاء 20 يناير 2009, 08:43

علاء pleaz ممكن توضح اكتر ...مش فاهمه...يعنى ايه اللى قبلى ..يعنى مثلا: noor قبلها فى قائمه الاعضاء yasser يبقى هى تقول رأيها فى ياسر بكل صراحه ....كده يعنى و لا انا مش فاهمه

الله دى لعبه جميلللللللللللله ههههههههههههههههههههههههههههههه

فهمنا لو سمحت
YASSER
Admin

ذكر
ليا كام مشاركة : 1170
السن : 29
المطرب المفضل : تامر حسنى

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك   الأربعاء 21 يناير 2009, 08:19

لا يا ايمان العضو اللى قبلك يعنى دلوقتى انا برد على الموضوع ... تمام مين اللى قبلى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ايماااااااااااااااان اللى هو انتى صح .. يبقى اقول رأى فيكى بصراحة ... وهو
مش هقول كلام مزوء بس انا معرفكيش كويس وصعب اوى احكم على شخصيتك بس اللى واضح ليا من التعامل بينك وبينا كلنا فى المنتدى .. انك حد طيب جداً عشرية اوى اوى اوى بتحبى الناس الطيبة وبس واللى مش طيب بتكرهيه واسلوبك فى الكلام على المنتدى يعنى جامد اوى وبحس انك فرى اوى كدة وفكة مش مقفلة ونكدية يعنى ...
لو تسمحيلى اقلدك وانتى بتكتبى فى المنتدى ..... هعتبر ان الموضوع صور مضحكة . ردك بقى (((وااااااااااااااااااااااااااااااو جمدين اوى يا نور مرسى عاجبونى اوووووووى هههههههههههههههههههه ))) .

دة اسلوبك يا ايمان اللى عن نفسى بجد بحس بتفأل مش طبيعى لما بقرى وبحس ان الدنيا حلوة كدة مش نكد ف نكد رغم اللى بنشوفة من ظلم واستعباد فى بلدنا دى .. وكدة انا فهمتك اللعبة و كمان قولت رأى فيكى ...

شكرا يا علاء اللعبة فكرتها عبقرية
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://noor-yasser.yoo7.com
Eman

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك   الأربعاء 21 يناير 2009, 08:30

اه اه ميرسى يا ياسر هههههههههههههههههه فهمت المفروض دلوقتى ان انا اقول رأى فيك انت بئه صح لانك انت اللى قبلى

بص هو انت يا ياسر شخص محترم اووووووووووووووى و متدين الى حد ما و دى حاجه ممكن تلاقيها قليله فى الشباب ..انا ممكن مش كنت شوفتك قبل كده اه ههههههههههههههههههه بس من كلام رامى و من كلام نور دا اثبتلى شخصيتك و غير كده انت جزء من نووور اللى هى اكتر من اختى و صاحبتى و فكرة عملك للمنتدى احب اقول فيها حاجه

"""""انك راجل نااااااجح اووووووى فى شغلك يعنى مش بتحب تعمل شغل الا لما تثق انه ان شاء الله هينجح""""""

و فكرة المنتدى ماشاء الله بنسبه كبيرة ناجحه

بس ..دى ابسط حاجه اكتبها عنك يا اخ ياسر هههههههههههههههههههههههههههههههههه..و يا زوج اختى نور فى المستقبل ان شاء الله ههههههههههههههههههه بجد
Alaa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك   الجمعة 23 يناير 2009, 06:52

ههههههههههههههههههههههههههههه

ايمان بجد انتى شخصية من الشخصيات اللى صعب حد يلاقيها خالص فى الزمن ده
Eman

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك   الإثنين 26 يناير 2009, 06:29

ميرسى يا علاء بجد جدا بتحرجنى بزوقك جدا ههههههههههههههههههههههه

بالنسبه لك يا علاء اولا ميرسى ع اللعبه دى
ثانيا هقول رأى فيك بصرااااااااااااااااااااااااااااااااحه مطلقه ههههههههههههههههههههههههههههههه

بص انت انسان محترم اووووووووووى اوووووووووووى و دى اكتر حاجه لفتت نظرى من خلال مشاركتك فى المنتدى
و طيب جدا ..انا مشوفتكش اه بس انا هقول اللى حسيته و من كلامك عادى..بتحب الناس بتحب اصحابك موووووووت و بتحب تلتزم اوى يعنى لو دخلت فى حاجه بتبقى قدها زى المنتدى مثلا .

بس فى نقطه عاوزة اعلق عليها ههههههههههههههههههههههه:: بتحب تعاكس اوى و تغلس على الجنس اللطيف ههههههههههههههههههه ..بس انا عارفه انك بتهظر

و ساعات بترمى كلام دبش بس بزوق هههههههههههههههههههههههه ووالله انا عارفه انه هظار

الخلاصه::انت راااااااااجل محترم اوووووووووووى و اخلاق اوووووى و انا سعيدة انى اتعرفت على ناس زيكم بجد و ليا الشرف انى اشوفكم

بس يا علاء it`s all

يا رب كلامى يكون الى حد ما صريح هههههههههههههههههههههههه
:)
Eman

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك   الأربعاء 28 يناير 2009, 07:40

يا جماعه اللعبه دى مفيدة ..يا ريت الكل يشارك عشان نعرف بعض اكتر

و شكرا ليكم
noor

انثى
ليا كام مشاركة : 1436
السن : 27
المطرب المفضل : عبد الحليم حافظ

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك   الجمعة 19 يونيو 2009, 04:35

ايمى حببتى ..

انتى بجد بنى ادمه بمعنى الكلمه .. متسامحه جداااااا .. قلبك كبير وطيوبه .. بتدخلى القلوب بسرعه بجد .. بتسألى على كل اللى حوليكى ومش بتنسى حد ابدااااااااااا .. ماشاء الله عليكى زكيه ومثقفه .. ومتفأله رغم الظروف اللى انتى فيها ماشاء الله لان بجد دى حاجه ممكن اى حد يحسدك عليها .

لعبه حلوه اوووووووووووى يا علاء
Alaa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك   الأربعاء 01 يوليو 2009, 17:06

نور انتى بجد انسانة طبعا محترمة جدا ذكية جدا بتعرفى تقدرى الامور كويس جدا و دى حاجة نادرة جدا فى البنات

لما بتحبى حد بتحبيه بمميزاته و عيوبه بس بستنسى عيوبه و دى أحلى حاجة فيكى

بجد نفسى اشوفك انتى وياسر فى الكوشة وانا وكريم وأحمد بنزفكم

ربنا يخليكم لبعض

لعبة قول الصراحة فى العضو اللى قبلك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1