مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا

مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة

مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟

4 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    Eman

Eman

ليا كام مشاركة : 1098
    السن : 34
    البلد : مصر

مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ Empty
    مُساهمةموضوع: مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟   مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 17 فبراير 2009, 02:50

احيانا يمل البعض من محاضرة او حصه معينه او عندما تكون شارد الزهن ترسم خرابيش تظن ان لا معنى لها و لكن لهزة الخرابيش تفسيرات

الوجوه:

الرسوم الجانبيه لدى الوجه تعنى ان الشخص يواجه صعوبه فى اقامه علاقات مع الاخرين..و الوجوه السعيدة تعنى ان كل شىء يسير على ما يرام .. و الوجه الحزين يدل على عدم التعاون مع الاخرين

الاسهم:

تظهر رسوم الاسهم مشاعر التوتر. فلو اشاؤت هزة الاسهم الى اعلى دل زلك على الطموح..اما لو كانت تشير لكل الاتجاهات دل زلك على العقل المتفتح

النجوم:

تدل على شخصيه طموحه مستعده للتحدى او حتى كسر القواعد

العيون:

شخصيه تنطوى على غموض و تدل العين الصغيرة الضيقه على الحزن اما العين التى تعانى حولا تدل على المرح و الفكاهه اما الرموش المنمقه تدل على شخصيه جزابه

القلوب:

تفسر القلوب دليل على الضعف العاطفى و طبيعه معرضه للجروح الشعوريه و كلما ازداد عدد الجروح كلما زاد جروحه العاطفيه

الدوائر:

تدل على الكسل و على طبيعه انسانيه غير مستقرة و تشير الدوائر الصغيرة على ان الصدق و الامانه من صفات هزا الشخص اما الدوائر المتداخله و الملتصقه تدل على الحاجه لتفادى الاعداء

الزهور:

يفضلها الاشخاص العطوفين و الحسيسى المشاعر كما انهم يهتمون بكل ما يتعلق عن الحب

المكعبات:

هزا لشخص يحتاج للصداقه و لا يحب ان يكون وحيدا
    Alaa

Alaa

ذكر
    ليا كام مشاركة : 602
    المطرب المفضل : تامر عاشور

مُساهمةموضوع: رد: مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟   مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 17 فبراير 2009, 07:10

موضوعك جميل جدا يا ايمان تسلمى
    YASSER
    Admin
    YASSER

ذكر
    ليا كام مشاركة : 1170
    السن : 36
    المطرب المفضل : تامر حسنى

مُساهمةموضوع: رد: مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟   مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 17 فبراير 2009, 07:35

موضوع جميل اوى بس انا فعلا بعمل كدة بس مش عارف ايه معنى اللى انا بعملة وقريت ومش عارف برضة انا هحط الشخبطة اللى انا بعملها وعايز تفسير ليها ...........

مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ X10co1

انا بتكلم جد على فكرة علشان لو فعلا ليه معنى اعرفة
    https://noor-yasser.yoo7.com
    knlove_forever

knlove_forever

ذكر
    ليا كام مشاركة : 299

مُساهمةموضوع: رد: مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟   مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 17 فبراير 2009, 12:05

شكرا يا ايمان على الموضوع وانت يا ياسر لو انا فهمت هبقى اقولك
    Eman

Eman

مُساهمةموضوع: رد: مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟   مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 17 فبراير 2009, 18:15

شكرا يا علاء لمشاركتك

بالنسبه لياسر .. بص هو انا لسه مش متأكدة منها بس انا قرأت ان الشخبطه اللى زى دى بتبقى انت عاوز توصل لهدف معين او نقطه معينه تغير مجرى حياتك .. و الله هو دا اللى اعرفه .. و لو عرفت تانى هقولك عليه حااضر...اصل انا عارفه دى لان اخويا بيعمل نفس الشخبطه دى و لما قرأت قولتله برضه ..و شكرا ليك

و شكرا ليك برضه يا كريم على اهتمامك
    YASSER
    Admin
    YASSER

ذكر
    ليا كام مشاركة : 1170
    السن : 36
    المطرب المفضل : تامر حسنى

مُساهمةموضوع: رد: مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟   مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء 17 فبراير 2009, 22:45

شكرا يا ايمان على تعبك انا بس كنت هتجن واعرف انا عاقل ولا ايه نظامى هههههههههههههههههههههههههههه
    https://noor-yasser.yoo7.com
    Eman

Eman

مُساهمةموضوع: رد: مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟   مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟ Icon_minitimeالخميس 19 فبراير 2009, 04:41

ههههههههههههههههههههههه بعد الشر ليه يعنى ..على فكرة و الله بجد الشخبطه دى ليها معنى و انا و اخويا معلقين فى الاوض بتاعتنا شخابيط زى دى و الله و كنا بنرسم حاجات ممكن محدش يفهمها غيرنا ههههههههههههههههههههههههههه

مازا تكتب عندما تكون شارد؟؟؟
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -