أرجو دخول جميع الأعضاء 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا

أرجو دخول جميع الأعضاء 309ud68

انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
مواضيع مماثلة

أرجو دخول جميع الأعضاء

5 مشترك
    كاتب الموضوعرسالة
    Alaa

Alaa

ذكر
    ليا كام مشاركة : 602
    السن : 34
    البلد : مصر
    المطرب المفضل : تامر عاشور

أرجو دخول جميع الأعضاء Empty
    مُساهمةموضوع: أرجو دخول جميع الأعضاء   أرجو دخول جميع الأعضاء Icon_minitimeالسبت 14 مارس 2009, 04:18

أرجو دخول جميع الأعضاء 124019066

أرجو دخول جميع الأعضاء 03ffea3b84

أزيكم يا شباب وحشتونى جدا جدا

كنت عايز اتكلم معاكم فى موضوع حاسس انه بجد حيفيد المنتدى جدا

بس فى بعض النقاط عايز اوضححها فى الاول

كل منتدى بيبقى فى دايما قسم مجمع كل اللى فى المنتدى

بمعنى ان الاعضاء بتشارك فى قسم معين كل شوية تنزل موضوع فى نفس القسم وترد على المواضيع

وفى اغلب المنتديات بيكون هو قسم الألعاب الكتابية ودى حاجة انا فى راى مش حلوة اوى

انما احنا هنا بنحتلف عن بقية المنتديات بمعنى ان اغلب المنتديات زى ما قولت فى الاول بتهتم بقسم الألعاب

أنما احنا الحمد لله مهتمين بالمعلومات العامة زى قسم المواضيع العامة وده على ما اعتقد اغلب قسم بنكون فيه كلنا

المشكلة اللى عايز اوصلها ليكم ان احنا كلنا خلاص سيبنا كل الاقسام على ناس معينة فى المنتدى

زى الاغانى على ياسر والالعاب على كريم و البرامج على علاء

ودى مشكلة بتبقى فى اغلب المنتديات بيتجمعو كلهم فى قسم واحد ويسيبو اقسام كتيرة على ناس معينة

اللى عايز اوصلو فى الموضوع ده ان كلنا نشترك فى جميع الاقسام لازم يكون فى تفجانس ما بين الاعضاء فى كل الاقسام

يعنى النهاردة انزل موضوع فى قسم الافلام بكرة انزل موضوع فى قسم الالعاب بعدة فى قسم الصور

لو عملنا اللى الفكرة اللى انا قولت عليها بجد المنتدى حيكبر و حيبقى حاجة تانية والله

انا مش بكلمكم على اساس الغرور ابدا والله انا بتكلم عشان خايف على المنتدى وعلى ما اعتقد انكم خايفيين على المنتدى اكتر منى

مش لازم نكون كلنا شغالين فى قسم واحد لكن كلنا نوزع نفسنا على جميع الأقسام

ويارب يكون كلامى خفيف عليكم

سلام
    YASSER
    Admin
    YASSER

ذكر
    ليا كام مشاركة : 1170
    السن : 36
    المطرب المفضل : تامر حسنى

مُساهمةموضوع: رد: أرجو دخول جميع الأعضاء   أرجو دخول جميع الأعضاء Icon_minitimeالسبت 14 مارس 2009, 04:30

الله ينور عليك يا علاء .. انا معاك فى كل كلامك .... بس هقول حاجة المشكلة فى كتير اوى مش بيعرف ولا ينزل اغانى ولا العاب ولا برنامج وانت عارف انها اصعب بكتير من المواضيع العامة لانها كوبى وبست وخلاص على كدة لكن الاغانى و الالعاب و البرامج صعبة شوية وانا مستنى لو اقتراحك جاب نتيجة انا هعمل شرح مفصل بالصور لطريقة عمل مواضيع اغانى و العاب و برامج .. ولو حد شايف انه مش هيقدر او مش طلبة معاه , نبسط الموضوع ونخلى ان كلنا نشارك فى جميع الاقسام لو حتى بالردود .

شكرا يا علاء
    https://noor-yasser.yoo7.com
    Alaa

Alaa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: أرجو دخول جميع الأعضاء   أرجو دخول جميع الأعضاء Icon_minitimeالسبت 14 مارس 2009, 04:35

تسلم يا ياسر
    Eman

Eman

ليا كام مشاركة : 1098

مُساهمةموضوع: رد: أرجو دخول جميع الأعضاء   أرجو دخول جميع الأعضاء Icon_minitimeالسبت 14 مارس 2009, 05:13

كلامك حلو يا علاء بس و الله انا واحدة من الاعضاء مش بعرف انزل افلام و اغانى بس اتعلمت الصور و اهو كل يوم بتعلم حاجه عن طريق اخواتى و اوعدكم انى احاول على قد ما اقدر و اشارك فى كل الاقسام ......بجد متزعلوش منى بس ان شاء الله الاقتراح دا هيجيب نتيجه ايجابيه بين الجميع

و شكرا لاهتمامك الكبير يا علاء و يا رب تكونوا فهمتونى
    Alaa

Alaa

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: أرجو دخول جميع الأعضاء   أرجو دخول جميع الأعضاء Icon_minitimeالسبت 14 مارس 2009, 05:17

ولا يهمك يا ايمان المهم فى المرحلة دى انك تتعملى ازاى تنزلى موضوع اغنية او فيلم او برنامج

دوبأذن الله قريب اوى حيكون فى شرح بالصور ازاى تعملى موضوع فيلم او اغنية او اى حاجة فيها تحميل

تسلم يا ايمان على مجهودك فى المنتدى
    noor

noor

انثى
    ليا كام مشاركة : 1436
    السن : 35
    المطرب المفضل : عبد الحليم حافظ

مُساهمةموضوع: رد: أرجو دخول جميع الأعضاء   أرجو دخول جميع الأعضاء Icon_minitimeالسبت 14 مارس 2009, 22:43

والله كلامك صح ميه فى الميه يا علاء وموضوع الشرح بالصور ده جميل جداااااااااااااااااااااااا .. وانا موفقاك على اقتراحك .

شكرا جدا على اهتمامك الجميل بالمنتدى .. وشكرا كمان على مجهوداتك
    tomy lovely

tomy lovely

ذكر
    ليا كام مشاركة : 64
    السن : 36

مُساهمةموضوع: رد: أرجو دخول جميع الأعضاء   أرجو دخول جميع الأعضاء Icon_minitimeالأربعاء 18 مارس 2009, 06:52

تمام اوى الكلام اللى انتا قلته

أرجو دخول جميع الأعضاء
    صفحة 1 من اصل 1
     مواضيع مماثلة
    -