انت غير مسجل بالمنتدى _ برجاء التسجيل لكى تتمكن من المتابعة معنا


 
الرئيسيةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كلمة بحبك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
noor



انثى
ليا كام مشاركة : 1436
السن : 27
البلد : مصر
المطرب المفضل : عبد الحليم حافظ
تاريخ التسجيل : 27/06/2008

مُساهمةموضوع: كلمة بحبك   الثلاثاء 12 يناير 2010, 11:25


يا من يحبه قلبى نفسى فى يوم نتلاقى وفى ايدينا دبل الزواج

نفسى اشوفك سعيد وانا بين ايديك

نفسى أعيش من أجل حبك

نفسى أموت ورأسى على صدرك

نفسى أعيش انا وانت فى أرض فضاء

فرشها هو حبك وأكلها وشرابها حنانك ومتاعها طيبتك

واشجارها وثمارها رقتك فأنت حبيب قلبى

وقلبى لا يحيا الا معاك

سكرة الموت من حبك تحينى

وقلبك عندى يداوينى

علمتنى عينك أسأل هل هذا هو الحب ؟؟

ام طريقا مظلم تخفيه عيون الوهم؟؟ وهل ينتهى من حيث ابتدى ؟؟

أم تبدأ قصة حب جميلة مليئة بالنوروالامل ؟؟

بدايته ضمة حنان

ونهايتة عش صغير يجمع بين قلبين
لتبادل ما بينهم من حب


كلمة بحبك تدفيهم

بسمة أمل تحيهم وتجمع بين قلوبهم كلمة بحبك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Alaa



ذكر
ليا كام مشاركة : 602
السن : 26
البلد : مصر
المطرب المفضل : تامر عاشور
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمة بحبك   الأربعاء 13 يناير 2010, 05:52

ايه ده يا نور انتى سرقتى اسم الموضوع بتاعى

مش ليا فيه انا عايز الاسم بتاعى انا مالى


هههههههههههههههههه

بجد تحفة يا نور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
noor



انثى
ليا كام مشاركة : 1436
السن : 27
البلد : مصر
المطرب المفضل : عبد الحليم حافظ
تاريخ التسجيل : 27/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمة بحبك   الأربعاء 13 يناير 2010, 09:12

اااااااااااااااااااااااااااه صح .. ماخدتش بالى ياعلاء

على العموم انت ممكن تشتكينى لمدير المنتدى هههههههههههههههههه .. وهو هيتصرف

تسلم لردك يا علاء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Alaa



ذكر
ليا كام مشاركة : 602
السن : 26
البلد : مصر
المطرب المفضل : تامر عاشور
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمة بحبك   الخميس 14 يناير 2010, 03:30

اها صح ولا اقولك خلاص مش مهم بدل ما يلغى عضويتى ههههههههههههههههههههه



تسلمى يا نور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
YASSER
Admin


ذكر
ليا كام مشاركة : 1170
السن : 29
البلد : مصر
المطرب المفضل : تامر حسنى
تاريخ التسجيل : 02/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمة بحبك   الخميس 14 يناير 2010, 08:12

بدايته ضمة حنان

ونهايتة عش صغير يجمع بين قلبين
لتبادل ما بينهم من حب

كلمة بحبك تدفيهم

رهيب يانور

===========
عيب يا علاء الراجل ب 100 بنت .. بس كمل انت بقى ههههههههههههههههههههههههه حبيبى يا علاء

احبك يانور لما تبقى معتمده عليا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://noor-yasser.yoo7.com
noor



انثى
ليا كام مشاركة : 1436
السن : 27
البلد : مصر
المطرب المفضل : عبد الحليم حافظ
تاريخ التسجيل : 27/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمة بحبك   الخميس 14 يناير 2010, 12:03

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه طبعا ياياسر هتعمد عليك اومال يعنى هعتمد على مييييييييييييييييييييييييييين

نورت الموضوع جداااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Alaa



ذكر
ليا كام مشاركة : 602
السن : 26
البلد : مصر
المطرب المفضل : تامر عاشور
تاريخ التسجيل : 07/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمة بحبك   الجمعة 15 يناير 2010, 03:40

اها طيب براحتكم


على رأى المثل يا داخل بين البصلة و قشرتها هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Eman



ليا كام مشاركة : 1098
السن : 26
البلد : مصر
تاريخ التسجيل : 15/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمة بحبك   الأحد 17 يناير 2010, 08:07

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh nice 2wy el 7war dah hhhhhhhhhhhhhhhhh

gamil 2wy ya nnos ... w rabna y5lelk abeh yasser w tab3an lazem t3tmed 3alek ya 3m yasser msh 5tebtak hhhhhhhhhhhhhhh
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
noor



انثى
ليا كام مشاركة : 1436
السن : 27
البلد : مصر
المطرب المفضل : عبد الحليم حافظ
تاريخ التسجيل : 27/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلمة بحبك   الإثنين 18 يناير 2010, 20:30

يااااااااااارب يخليكى يا ايمى

وبجد نورتى الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كلمة بحبك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: الفئة الأولى :: Collection :: Poetry-
انتقل الى: